سفارش تبلیغ
صبا ویژن

+ تصاویر بدون شرح

 


نویسنده : محمد تنها ; ساعت 11:45 عصر ; جمعه 90/2/16
تگ ها:
    پیام های دیگران()   لینک


+ زیباترین جزیره سال2010جهان

زیره ماوی (Maui) دومین جزیره بزرگ از مجموعه جزایر هاوایی میباشد. برای چهاردمین بار عنوان زیباترین جزیره جهان از نگاه خوانندگان مجله معتبر و پرتیراژ ” CONDE NAST TRAVELER Readers” را کسب نمود. این جزیره با کسب 90امتیاز از 100امتیاز ممکن در صدر جدول زیباترین جزیایر دنیا (که بیش از3600از آنها در این مسابقه شرکت داشتند) ایستاد.


نویسنده : محمد تنها ; ساعت 11:29 عصر ; جمعه 90/2/16
تگ ها:
    پیام های دیگران()   لینک


+ چگونه زن خود را روانی کنیم؟!!

1_وقتی بعد از یک روز شلوغ براتون غذا درست کرد و با تمام خستگی کنارتون نشست بهش بگید:ممنون عزیزم ، خوب شده ، ولی کاش قبل از درست کردنش به مامانم زنگ میزدی و طرز تهیه این غذا رو ازش میپرسیدی ...


2_وقتی در جمع فامیل خودتون هستید شکم بزرگ پدرزنتون رو سوژه خنده همه قرار بدهید.


3_از صبح کتونی پا کنید و تا شب هم از پاتون در نیارید تا جورابتون بوی گربه مرده بگیرد و بعد با همان جورابها برید توی رختخواب.


4-به صورتش نگاه کنید و باحالتی متاثر بگید:عزیزم چقدر پیر شدی.. 


5-وقتی تخمه میخورید پوستهای تخمه را هر جای بریزید غیر از بشقاب جلوی دستتون.


6-همیشه آب را با بطری سر بکشید.

 7-وقتی زنتون حواسش کاملا به شماست وانمود کنید زنتون رو ندیدید و یواشکی به بچه هایتون بگید:دوست دارید براتون یک مامان خوشگل بیارم!!.


8_وقتی با تلفن صحبت میکنید به محض ورود همسرتون با دستپاچگی بگید :باشه ، من بعدا بهت زنگ میزنم ..و سریع گوشی رو قطع کنید..

9_همیشه از گیرایی چشمهای دختر خاله ترشیده اتون تعریف کنید..

 
10_خاطرات شیرین دوران مجردی خودتون رو با دوست دخترهای داشته و نداشته خودتون براش تعریف کنید.. 

11-وقتی با اون تو رستوران هستید با صدای بلند باد گلو بزنید.. 


12-او را با اسمهای مختلف مثل :سمیرا ،مریم ، پریسا، آتنا، شیوا... صدا کنید و بعد بگید ببخشید عزیزم این روزها حواسم زیاد جمع نیست ..


13_سعی کنید یک چادر مسافرتی خوب یا ماشین راحت بخرید که شبهای که قرار است بیرون از خونه بخوابید ، زیاد سختی نکشید..

 

 


نویسنده : محمد تنها ; ساعت 11:25 عصر ; جمعه 90/2/16
تگ ها:
    پیام های دیگران()   لینک


+ رویداد مرگبارترین طوفان در آمریکا

 طوفان و گردباد شدید معروف به تورنادو در اواخر روز دوشنبه گذشته در جنوب آمریکا آغاز شد و ایالت های تنسی، میسی سی پی، جورجیا، آرکانزاس، ویرجینیا، لوییزیانا، کنتاکی و آلاباما را درنوردید. این طوفان کم سابقه و سهمگین در هشت ایالت آمریکا بیش از سیصد کشته، صدها زخمی و میلیاردها دلار خسارت برجای گذاشته است.
 
  بر اساس آخرین آمار، این طوفان ویرانگر در هشت ایالت آمریکا تاکنون 350 کشته و بیش از 700 مجروح بر جای گذاشته است. طوفان بیشترین خسارت را به آلاباما وارد کرد و تنها در این ایالت جان 204 نفر را گرفت. یکی از افرادی که از این طوفان شدید جان سالم بدر برده است می گوید:"جهنم، دقیقا جهنم. نمی توان طور دیگری آنچه گذشت را توصیف کرد. جهنم را به چشم خود دیدم اما اگرچه همه چیزم را از دست دادم اما خدا را شکر که زنده ام."
 
  وقوع طوفان و گردباد در مناطق جنوب و غرب میانه آمریکا عادی است اما در طول تقریبا چهل سال اخیر و بعد از طوفان سوم آوریل سال 1974 میلادی، طوفان و گردباد اخیر مرگبارترین طوفان آمریکا توصیف می شود. در این حادثه صدها خانه، واحد تجاری، وسایل نقلیه و منابع آبی ویران شدند.
 
  طوفانی که در هفته گذشته در آمریکا رخ داد، یکی از قوی ترین طوفان ها محسوب می شود. ایالات آلاباما در این جریان بیش از سایر مناطق آسیب دیده است. در حال حاضر، میلیون ها نفر از اهالی این مناطق به خاطر قطع جریان برق، در خاموشی بسر می برند.بی خانمانی
 

طوفان


نویسنده : محمد تنها ; ساعت 11:22 عصر ; جمعه 90/2/16
تگ ها:
    پیام های دیگران()   لینک


+ زیبایی

  منحصر به فردترین باغ گل خانگی ایران در تبریز

 تبریز - خبرگزاری مهر: یک شهروند طبیعت دوست و خوش ذوق تبریزی در اقدامی نوآورانه با پرورش هفت هزار بوته گل لاله ایرانی در منزل مسکونی خود "باغ گل خانگی" ایجاد کرده است. این شهروند دوستدار طبیعت که "صادق اقدمی فرد" نام دارد، ساکن کوی تاریخی "صدر" کلانشهر تبریز بوده و درباره چگونگی ایجاد این باغ گل خانگی به خبرنگار مهر در تبریز می گوید: از دوران کودکی علاقه خاصی به گل و گیاه و پرورش آن در محیط خانه داشتم تا اینکه حدود 30 سال قبل، یکی از دوستان پدرم هنگام عیادت ایشان یک دسته گل لاله ایرانی هدیه کرد و پدرم آن گل را که برخلاف لاله های عقیم واردشده از کشور هلند، قابلیت تکثیر بالا را داشت، در باغچه حیاط منزل کاشت.
 
  وی ادامه می دهد، از آن زمان به بعد هرساله پیاز این گل زیبای ایرانی تکثیر پیدا کرده به طوریکه اکنون شمار آن ها به 7 هزار دسته رسیده و با توجه به فضای موجود، قابل افزایش به 10 هزار دسته است. این شهروند خوش ذوق تبریزی همچنین در منزل قدیمی و باغ گونه خود اقدام به پرورش و نگهداری بیش از 70 گونه منحصربفرد از گل کاکتوس کرده است که تنوعشان هر انسانی را مبهوت می کند و البته هر سلیقه ای را نیز راضی نگه می دارد. نگهداری، پرورش و تکثیر 20 گونه گل شمعدانی و پیچ شمعدانی کمیاب و زیبا از دیگر اقدامات "اقدمی فرد" است که کج سلیقه ترین و حتی بی سلیقه ترین افراد را نیز به تحسین وامی دارد.
 
  او با بیان اینکه گل و گیاه، روح آدمی را شاداب و جوان نگه می دارد، معتقد است که اگر در خانه، گل و گیاه وجود داشته باشد به شرط اینکه در کاشتن، آبیاری و مراقبت گل ها حضور فعال داشته باشیم، روحیه پرخاشگری در بین اعضای خانواده تضعیف می شود ولی افسوس که اغلب این شرط رعایت نمی شود!
 
  هم اکنون که کشورهای مختلف با پی بردن به نتایج سودمند گیاهان زینتی، گل های آپارتمانی و باغی در محیط های کاری و زندگی شهروندان، تمام تلاش خود را برای ترویج استفاده از این مظاهر زیبایی و لطافت بکار می گیرند، ضرورت دارد نوع نگاه مسئولان کشورمان در حمایت از علاقمندان به این بخش تجدید شود.

زیبایی


نویسنده : محمد تنها ; ساعت 7:46 عصر ; جمعه 90/2/16
تگ ها:
    پیام های دیگران()   لینک